חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

השלט החכם פמסון בועז "הגמד" חברת "קי-פוד בע"מ "

השלט החכם של חברת קי-פוד בע"מ  

המצאתי את המתאם על מנת לאפשר לכל מוסך וחנות אבזרי רכב ומנעולנים בעולם

לספק שלט במחיר הרבה יותר זול ובאיכות מעולה משולב אימובילייזר אשר יתאים לכל סוגי הרכבים בעולם

 

 

וכל נהג ונהגת בעולם יוכלו בקלות לשדרג את המפתח לרכב ,גם אם המפתח שלהם עד כה היה מפתח רגיל לרכב ,

ה"קי-פוד" יהפוך להם את המפתח שלהם למפתח יוקרתי ואיכותי הנראה מרשים ביותר מבלי עליות מופרזות

 

 

 

וכמובן המניע המרכזי שלי להצליח למכור מאות מיליונים של יחדות כאלו בעולם ולהצליח כאיש עסקים

 

רק במדינת ישראל ישנם 2.7 מיליון רכבים על הכביש אם המוצר שלי יענה לצורך הצרכנים הפוטנציאל הוא גדול מאוד

 

 

 

 

 

 

לאחר שכל כך הרבה לקוחות בקשו ממני פתרון זול יותר מאשר לשכפל שלט מקורי באלף או אלפיים שקל אימצתי את כל חושיי להגיע לפתרון הולם ואיכותי מאוד

Smart-remote ואז המצאתי את  ה

בהתחלה קראתי לו השלט "הגמד "  מכיוון שדמיינתי גמד שנמצא ברכב ומחזיק את השלט המקורי של הרכב  וכאשר צועקים לגמד סגור , אז הגמד לוחץ על השלט וסוגר .או פותח ,

אך לאחר שהקמנו חברה שתשווק את המוצר החלטנו לקרוא למוצר קי-פוד ,מההשראה של איי-פוד ,

אז הקי-פוד הוא מתאם אוניברסלי שיותקן ברכב הלקוח אשר מתאים לשלטים של כל סוגי הרכבים. שערים חשמליים ואזעקות של בתי עסק ובתים פרטיים

השיפורים הטכנולוגיים בשלטי הרכב הביאו ברבות השנים להאמרת מחירם והפכו כל שכפול שלט מקורי לרכב להוצאה כספית ניכרת ,

ובמיוחד לאחר שיצרני הרכב יצרו מפתח איחודי עם תקשורת דאתה עלויות אלו הן תוצאה של מורכבות אלקטרונית גדלה והולכת של השלטים המיוחדים ,

ויצרני הרכב מאוד מעוניינים בתלות הלקוחות כאסירים באספקת שלטים אלו מהחברה המקורית,

אשר ממוקמת בדרך כלל בחו"ל.

חוסר שביעות הרצון של לקוחות רבים מהמחיר הגבוה של שלט מקורי,

הנע בין 1000 ל-2000 ש"ח עבור כל עותק, הניע אותי לפעולה, על מנת למצוא פתרון שייטיב עם הצרכנים.

הגמד הוא מתאם אוניברסלי - פשוט וחכם

את החוכמה של המוצר,

קיבלתי השראה מהשפן של דורסל

הרי יש לו 2 סוללות והוא מתופף עם שתי ידיים על תוף.

וכך גם ההמצאה שלי 2 סולונואידים מכים על השלט המקורי

 

המתאם האוניברסלי שלי, מתאים עבור כל סוג של שלט וכל סוג רכב בעולם, מה גם שהמחיר הסופי של שלט חדש לצרכן יעמוד על 242 ש"ח בלבד! ולא על 700-2100 שח כפי שמתבקש היום

איך עובד הפטנט?

המתאם שהמצאתי ,הוא דמוי כספת קטנה ,

אליה מכניסים את שלט הרכב המקורי שברשותכם, ואז את המתאם

מחברים למצבר הרכב (בתהליך מהיר שלוקח עד 2 דקות אצל כל מנעולן, מוסך, או חנות למוצרי רכב בעולם),

ומקבלים שלטים חדשים נוספים היודעים לפקד על המתאם, אשר בפעולתו הוא פשוט מפעיל את כפתורי השלט המקורי שהוכנס אליו.

הפטנט החדשני והפשוט הזה יופץ בימים אלו בקרב מוסכים וחנויות שכפול ומנעולנים ברחבי העולם ועשוי לשנות  את חוקי השוק לחלוטין - בינתיים תוכלו להנות מהשירות החדשני הזה אצל בועז פמסון 

 ולחסוך אלפי שקלים.

 

על מנת לצפות בסרטון המציג את ההמצאה של פמסון בועז אנא צפה בסרטונים

 

 

   

 

 

 

 הנה הסרטון באנגלית

 

 

 

תוכנית עסקית

הקמת חברה לייצור ושיווק של "שלט חכם" - (גמד)

 

תוכן עניינים:

נתונים כללים

תמצית מנהלים

המוצר/השרות

 

המוצר כמענה לצורך

 

תאור המוצר/שירות

 

מרווח ועלויות

השוק ותוכנית השיווק

 

השוק

 

היקף שוק היעד

 

מתחרים ותחרות

 

מאפייני הלקוח

 

האוירה העסקית

 

הגדרת מטרות ויעדים שיווקיים אסטרטגיים

 

ניתוח SWOT

 

תוכנית השווק

 

מדיניות מחירים

 

אמצעים ותקציבי שיווק

 

תוכנית מכירות

תוכנית תפעול וכ"א

 

אנשי מפתח

 

הנהלה וכלליות

תוכנית ההשקעות

 

הוצאות תפעול

 

רשימת ציוד

 

דו"ח שימושים ומקורות

תוכנית פיננסית

 

הנחות פיננסיות

 

עיקרי משמעות

 

רווח והפסד

 

תזרים מזומנים

 

נקודת איזון


תמצית מנהלים

מטרת התוכנית

היזם מר בועז פמסון ממציא פטנט רשום בשם "הגמד"

 המשמש כשלט רחוק לאזעקת הרכב והשער החשמלי.

בכוונת היזם לייצר ולהפיץ את הגמד בארץ ובעולם אל הקהל הרחב באמצעות פריסת המנעולנים הקיימים, ולחנויות לאבזרי רכב ומוסכים המשכפלים מפתחות ללקוחות פרטיים ומוסדיים.

יתרונו הגדול של הגמד בכך שהוא מתאים את עצמו לכל סוג של אזעקה -לרכב, לבית ולשערים חשמליים, באיכות מעולה ובחצי מהמחיר מהמקובל בשוק השלטים המקוריים.

בכוונת היזם להקים חברה לייצור והפצה של "הגמד" .

בכוונת היזם לגייס הון התחלתי לייצור "הגמד " ע"י מכירת ו/ או העברת חלק מהמניות לשותפים פוטנציאלים בהתאם להחלטתו ושיפוטו.

סך עלות הקמת העסק לייצור של 2000 יחידות, מכירת הגמדים ואחזקת המשרד ל משך חצי שנה מוערך ב 650,000 ש"ח.

מטרת התוכנית העסקית להציג את מהות העסק ואת ההזדמנות העסקית. זאת, בכדי לגייס משקיעים בתמורה לחלק מן המניות של החברה.

הכסף שיגוייס ישמש לצורך תחילת הייצור ורכישת ציוד והשקעות הקמה.

תמצית תאור העסק

בכוונת היזם להקים חברה בתעסוק בייצור ובהפצה של "הגמד"

הגמד הוא שלט מתאם אוניברסלי - פשוט וחכם

משרדי החברה ימוקמו בתוך מתחם בית עסק קיים בבעלותו החלקית והמשמש כבית מסחר למנעולים ומפתחות,

כתובת המשרד היא : רח כנפי נשרים 20 - גבעת שאול ירושלים.

משרדי החברה יהיו נגישים לנכנסים ויוצאים מירושלים דרך גבעת שאול.

משרד זה ישמש את משרדי החברה, מרכז השיווק, מרכז לוגיסטי ומרכז האחסון של המוצר.

קהלי המטרה של העסק הם בעיקרם מנעולנים בכל הארץ, בעלי חנויות לשכפול מפתחות הנותנים מענה לצורך של שכפול מפתחול לרכב ושערים חשמלים בארץ ובחול,

כמו גם לקוחות שיפקדו את המרכז בצורה אקראית. במקום יהיה גם משרד המשולב בחנות אשר בו יימכר ויותקן הגמד ואביזרי רכב שונים.

תפעולו השוטף של העסק ייעשה על ידי מנהל השיווק ומזכירה מיומנים.

היזמים בעלי ניסיון רב בתחום המנעולנות.

תמצית תאור המוצרים

תמצית תאור השוק וההזדמנות העסקית

כיום נוסעים על כבישי הארץ כ – 2.7 מיליון כלי רכב פרטיים ומסחריים קטנים,

רמת המינוע בארץ גדלה בכ 5% בשנה כלומר כל שנה מתווספים כ 130.000 כלי רכב חדשים.

כמות כלי הרכב ל - 1,000 נפש הינו 342 בממוצע, כמות זו נמוכה (עד כדי 50% ויותר)

 ביחס לממוצע במדינות מערביות מתקדמות. מכאן עולה כי פוטנציאל הגידול ברמת המינוע בארץ גבוהה אף יותר.

שוק היעד של הגמד בשנתיים הראשונות - הינו השוק ב ישראל ולאחר מכן יחל שיווק בחו"ל.

על פי הנתונים לעיל ואחרים, נאמד מספר הרכבים בישראל התואמים את שוק היעד הפוטנציאלי של הגמד בכ- 270.000 כלי רכב בשנה (כל שנה)

ומתוכם נעשה החישוב של התוכנית העסקית על בסיס של 3% עד 5% מסך ההשוק שכפול המפתחות הפוטנציאלי .

ההזדמנות העיסקית להקמת החברה, מתבססת על פער העלויות העצום בין עלות שכפול מפתח מקורי במוסך מורשה של הייצרן המוצר המוצע לבין המחיר המוצע בהתקנת הגמד ,

 פער המגיע ל כ50% חסכון ויותר.

החברה תבנה תוכנית שיווק בפריסה ארצית ולאחר שנתיים של חדירת הגמד בארץ תחל השיווק לחו"ל.

· בשנת 2011 נרשמו כ-2,683,200 כלי רכב מנועיים בישראל, מתוכם כ-2,164,400 כלי רכב פרטיים.

· כ-289 אלף כלי רכב נוספו וכ-172 אלף נגרעו ממצבת כלי הרכב הפעילים, כך שמספר כלי

· הרכב גדל ב-117 - אלף גידול של %4.6 לעומת 2010.

· רמת המינוע בישראל - 342 כלי רכב לכל 1,000 תושבים


ההזדמנות העסקית של העסק נובעת ממספר גורמים:

· העלייה ברמת החיים והקניה המוגברת של מכוניות חדשות,

בד בבד עם המודעות של הלקוח הישראלי למראה מכוניתו ועם נכונות ההשקעה שלו יוצרת ביקוש למוצרים ולשירותים "מפנקים" לרכב המשפרים את נוחיות התפעול כולל שלטי נוחות.

· הסטטסיטיקה מראה שאחת ל5-7שנים נהג/ת ממוצע, מאבד או זקוק לשכפול מפתח מקורי נוסףאו מאבד את המפתח המקורי האחרון שברשותו.

· עלות מפתח מקורי אצל יבואן הרכב עוןלה בין ₪ 1200- ל1400 ₪ ולוקח בין 5 ימים לשבוע עד לקבלתו.

· עבור לקוחות שיחשפו לקיום הגמד, הוא יהווה אופציה חלופית זמינה, מהירה,אמינה וזולה ב50% מהעלות של המקור.

הערכת קהל המטרה הפוטנציאלי:

בשנה הראשונה בין 5,000-4,000 יחידות.

בשנה השנייה בין 6500 יחידות

בשנה השלישית: 8500 יחידות

בשנה הרביעית : 10000 יחידות

בשנה החמישית: 12000 יחדיות

תמצית פיננסית

התמצית הפיננסית מבוססת על ההנחות הבאות:

· יחס בין עלות המוצר למחיר המכירה למנעולנים הינו כ- 2 ל - 1. על הנחה זו מבוסס הרווח הגולמי בשיעור של כ- 50% מהפדיון הסופי.

· יעד המכירות המתוכנן הינו כ- 2000 בחצי השנה הראשונה + 2000 בחצי השנה השנייה , וגידול של כ2000 יחידות נוספות בכל שנה במהלך 5 שנים רצופות.

· עלות גמד למנעולנים ימכר בכ 288 ₪ באריזה כולל דף הסבר להתקנה.

כניסת רכבים למנעולן לצורך שכפול מפתח מקורי, הינה פעם אחת כל 5 ל- 7 שנים בממוצע. הנחה זו מבוססת על נסיון של מנעולנים ושיעור החלפת כלי רב בישראל העומד על פעם ב6 שנים בממוצע


המוצר/השרות

המוצר כמענה לצורך

· השיפורים הטכנולוגיים בשלטי הרכב הביאו ברבות השנים להאמרת מחירם והפכו כל שכפול שלט מקורי לרכב להוצאה כספית ניכרת ובמיוחד לאחר שיצרני הרכב יצרו מפתח ייחודי עם תקשורת דאטה.

· עלויות אלו הן תוצאה של מורכבות אלקטרונית גדלה והולכת של השלטים המיוחדים , יצרני הרכב מאוד מעוניינים בתלות הלקוחות כאסירים באספקת שלטים אלו מהחברה המקורית, אשר ממוקמת בדרך כלל בחו"ל.

· חוסר שביעות הרצון של לקוחות רבים מהמחיר הגבוה של שלט מקורי,

הנע בין 1000 ל-2000 ש"ח עבור כל עותק, הניע את היזם לפעולה, על מנת למצוא פתרון שייטיב עם הצרכנים.

תאור המוצר

הגמד הוא שלט - מתאם אוניברסלי - פשוט וחכם

המתאם האוניברסלי, מתאים לכל סוג של שלט וכל סוג רכב בעולם, מה גם שהמחיר הסופי של שלט חדש לצרכן יהיה זול בכ50% שח מהמחיר של שלט מקורי לאותו סוג רכב.

המתאם,הוא דמוי כספת קטנה , אליה מכניסים את שלט הרכב המקורי שברשות הלקוח המבקש לשכפל את המפתח.

את המתאם מחברים למצבר הרכב (בתהליך מהיר שלוקח עד 2 דקות אצל כל מנעולן, מוסך, או חנות למוצרי רכב בעולם),

הלקוח מקב 2 שלטים חדשים היודעים לתקשרעם המתאם, בפעולתו הוא פשוט מפעיל את כפתורי השלט המקורי שהוכנס לתוכו.

הפטנט החדשני והפשוט הזה יופץ בקרב מוסכים וחנויות שכפול ומנעולנים ברחבי העולם.

השלט החכם "גמד"

· מאפשר לכל מוסך וחנות אבזרי רכב ומנעולנים בעולם לספק שלט במחיר יותר זול ובאיכות מעולה

· הגמד משולב אימובילייזר ומתאים לכל סוגי הרכבים בעולם.

· מאפשר לכל נהג ונהגת בעולם לשדרג בקלות את המפתח לרכב ,גם אם המפתח המקורי היה מפתח רגיל לרכב.

· ה"גמד" הופך את המפתח של בעל הרכב למפתח יוקרתי ואיכותי הנראה מרשים ביותר ובעלות נמוכה.

· הגמד " הוא מתאם אוניברסלי שמותקן ברכב הלקוח ומתאים לשלטים של כל סוגי הרכבים, שערים חשמליים ואזעקות של בתי עסק ובתים פרטיים.


מבנה העסק

מוקד הפעילות של העסק יפעל בתוך מתחם בית מסחר למנעולים מפתחות וכספות, שרותי פריצה ופתיחת דלתות , , ברח כנפי נשרים 20 גבעת שאול ירושלים.

מרכז החברה שיעסוק ב:

· תאום מלאים וייצור הגמד

· מרכז שיווק הגמד למנעולנים בארץ ובעולם

· מרכז גבייה מלקוחות ותשלומים לספקים.

· מרכז מכירה והתקנה ללקוחות פרטים

העסק יפעל במשך 5 ימים בשבוע שעות הפעילות של העסק יהיו בין השעות 9:00 בבוקר ל - 18:00 בערב.

יש לציין כי בחברת הניהול של ה"גמד" מתכוונת להמשיך לפתח מייד דור שני של המוצר ומוצרים משלימים אחרים שיצאו לשוק בעוד כשנתיים. דבר זה יחייב את העברת המשרד למיקום חלופי אשר יקבע בא העת ע"י ההנלה.

השוק ותוכנית השיווק

השוק וההזדמנות העסקית

מספר כלי הרכב המנועיים הגיע בסוף שנת 2011 לשני מיליון ו-683 – אלף עלייה של %4.6 לעומת סוף שנת 2010. זאת, לאחר גידול של %4.4 בשנת 2010 ושל %2.9 בשנת 2009.

מתוך כלל כלי הרכב, היו כשני מיליון ו-164 אלף כלי רכב פרטיים, כ-348 אלף משאיות, כ-117 אלף אופנועים, כ- 14,900 אוטובוסים זעירים, כ-15,400 אוטובוסים, כ-19,000 מוניות - וכ 4,300 כלי רכב מיוחדים.

%37.2 מכלי הרכב שנעים בישראל יוצרו ביפן (כגון: מזדה, סובארו, מיטסובישי, טויוטה, סוזוקי והונדה), השומרת על מקומה כארץ הייצור העיקרית. במקום השני נמצאת קוריאה הדרומית עם %11.8, (יצרנית המכוניות: יונדאי, דייהו, קאיהושברולט).

בכדי לנתח את השוק, יש להתחשב בנתונים הבאים אשר התפרסמו על ידי הלמ"ס בספטמבר 1997.

על פי הפרסומים כיום נעים על כבישי הארץ כ – 2.7 מיליון כלי רכב פרטיים ומסחריים קטנים (עד 4 טון). זוהי עליה של כ - 8% מהנתון של 1995 (תוספת של כ- 83,000 כלי רכב לשנה)

רמת המינוע בישראל גדלה בשנה זו מ - 260 כלי רכב ל - 1000 נפשות ל - 342 כלי רכב ל - 1000 נפשות. נתון זה הוא נמוך בהרבה בהשוואה לרמת המינוע הקיימת במדינות מערביות. הדבר מורה על פוטנציאל גידול רב במספר המכוניות שינועו על הכבישים.

גילו הממוצע של רכב הנע על כבישי הארץ הוא 5.9 שנים. זאת, לעומת 6 שנים בממוצע בשנת 1995.


המסקנה הנובעת מן הנתונים הנ"ל היא שהציבור הישראלי רוכש מכוניות רבות יותר וחדשות יותר.

בנוסף, שוק אביזרי הרכב והחלפים (לא כולל רכישת במכונית עצמה) מגלגל בישראל למעלה ממיליארד דולר בשנה

("ידיעות אחרונות" 3/9/97). זאת כיוון שהמכונית כיום איננה רק סמל מעמד. המכונית כיום מהווה חלון ראווה, או ה"סלון השני" של הבית ("מעריב" 22/8/97).

מתחרים ותחרות

עד למועד כתיבת התוכנית העסקית אין מתחרה למוצר זה למעט בגרמניה יש מוצר דומה שרשום ברשם הפטנטים הגרמני

המוצר רשום כפטנט בישראל.

מאפייני הלקוח

סוג לקוח

קנייה מתוכננת או ספונטנית

אפיון

פוטנציאל שקנייה

לקוחות מזדמנים

לקוחות אצלם הקניה היא "ספונטנית"

לקוחות הנכנסים לחנות מנעולן מורשה בעקבות צורך בשכפול מפתח לבית או לרכב. בקהל זה קיימים כלל הנהגים כולל נהגי מוניות ומכוניות פרטיות.

בינונית

ללקוחות אצלם הקניה היא מתוכננת.

לקוחות אלו באו במיוחד על מנת לשכפל מפתח לרכב או לבית

גבוה

לקוחות מוסדיים

קנייה מתוכננת מראש

חברות וקיבוצים בעלי "ציי" רכב. לארגונים אלה אפשר להציע בהנחה מיוחדת.

גבוה


האווירה העסקית

המצב הכלכלי בעולם כיום אינו יציב ומשפיע, כמובן על האווירה הכלכלית והעסקית במשק.

שיעור הצמיחה השנתי במשק התמתן במהלך השנה האחרונות, לאחר מספר שנים של שיעור צמיחה שנתי גבוה. עם זאת עדיין קיימת מגמה של צמיחה.

חשוב לזכור שקהלי היעד של החברה הם בעיקר (אך לא רק) ממעמד הביניים הרחב והההנחה היא שקהלים אלה נפגעים פחות מכלל המשק.

הגדרת מטרות ויעדים שיווקיים אסטרטגים

· מיצוב העסק כמשווק מוצר בלעדי במחיר זול אך אמין ואיכותי.

· עמידה בתוכנית המכירות כמוצגת בתוכנית.

· בניית חוג לקוחות רחב ונאמן לאורך זמן.

ניתוח SWOT

חוזקות

· ניסיון רב של המפעילים בתחום.

· שרות אדיב ומקצועי.

· פריסה בכל הארץ

· תמורה הולמת להשקעה.

חולשות

· מוצר חדש.

· השקעה ראשונית גבוהה ביחס להון העצמי הקיים.

הזדמנות

· ראשוניות המוצר

· עלייה ברמת החיים בישראל הגורר מספר רב יותר של תחלופות ומכוניות חדשות היוצר סיכוי גבוה יותר לצורך במפתחות חלופים.

איומים

· פנייה של חברות ביטוח בנסיון לאסור את שימוש המוצר בטענה של פגיעה בבטיחות בפני גניבת הרכב.

· פנייה של ייצרני הרכב/ מפתחות מקוריים בחו"ל בנסיון לפגוע במוצר החדש.

· תחרות / סיכון די גבוה של העתקת המוצר ע"י הסינים או אחרים ושיווקו בארץ ובעולם תוך זמן קצר במחיר זול יותר.

· נאמנות עיוורת של לקוחות למפתח המקורי שלהם (לקוחות מרצדס- אוודי- במב- וכו).


תוכנית השיווק

תוכנית השיווק תכלול מספר אמצעים אשר יסייעו לקדם את העסק ולהחדירו למודעות בקרב תושבי הסביבה והרכבים החולפים.

קהל היעד

פעולות השיווק

מנעולנים בארץ

· יצרית מאגר מידע של המנעולנים המובילים בארץ.

· הפעלת סוכן מכירות מטעם החברה שיבקר את המנעולנים באופן תדיר במטרה למכור את ה"גמד".

· מעקב שוטף בטלפון בנוסף לביקורים אישים אצל כל המנעולנים העיקריים בארץ להגברת המכירות ומכירות חוזרות.

מנעולנים בחו"ל

· יצירת מאגר מידע של המנעולנים המובילים בעולם

· התקשרות למנעולנים המובילים בעולם לעניינם במוצר.

· שיווק אינטרנטי – הקמת אתר אינטרנט. ופלטפורמה למכירה ברשת.

· מכירה לחו"ל במימון מלא של המזמין דרך משווקים מקומיים ללא עלות ו/או השקעה של היזמים.

לקוחות מוסדיים

· מכירה ישירה - פגישות יזומות עם מזכירי הקיבוצים ומנהלי החברות ציי רכב

מדיניות מחירים

אשראי מספקים העומד על שוטף+ 30 כמקובל בענף.

אשראי לקוחות משתנה לפי סוג הלקוח המדובר:

1. לקוחות פרטיים - מזומן או בכרטיסי אשראי.

2. לקוחות מנעולנים- שוטף + 30.

3. לקוחות מוסדיים - תנאי תשלום של שוטף + 30 או שוטף + 45 . תלוי בצורת ההתקשרות והמשכה.


הערכות השיווק והמכירהעל מספר גמדים שימכרו למנעולנים בלבד ללא התחשבות בגמדים שימכרו במרכז החברה בירושלים

תוכנית מכירות שיווק עצמי

 

ארגון וכ"א

תוכנית תפעול וכ"א

אנשי מפתח

להלן יוצגו אנשי המפתח העיקריים המתוכנן:

המנכ"ל - פמסון בועז

מנהל שיווק - XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

אנשי מפתח

בועז פמסון- מכהן כיו"ר העמותה הישראלית של המנעולנים המקצוענים הבינלאומיים, הרשומה במשרד המשפטים של מדינת ישראל .

מנהל זה 13 שנים את בית הספר הגבוה למנעולנות מקצועית בישראל,

מייסד ומנהל "קורס מנעולן מקוון" המופץ בארץ ובעולם, המתורגם לשפות שונות .

מנכ"ל והבעלים של שיכפולית בע"מ רשת זכיינות לדוכני שכפול מפתחות בקניונים מובחרים בישראל

סגן נשיא חברת ג'אספר יצרנית הצילינדר הסלולרי.

סוכן מכירות:

מזכירה:

הנהלה וכלליות - שכר ועובדים

וכלליות - הוצאות משתנות
 
 
 
אב הטיפוס

 

 

 

 

 

 

הצטרף אלינו לעבוד כמנעולן מקצועי

התקשר עכשיו

פמסון בועז 0549552222

 

 

צור קשרדלג על צור קשר

צור קשר

checked
עבור לתוכן העמוד
מנעולן בירושלים | פורץ מנעולים בירושלים