כיצד להיות במקום ראשון בגוגל
כיצד להופיע במקום הראשון בגוגל ?
כמנעולן ברור וחשוב לי מאוד לשווק את עצמי ולהגיע ללקוחות המחפשים שירות של מנעולן , ובמקצוע מנעולן התחרות גדולה בפרסום בגוגל,
מאות מנעולנים מנסים להגיע למקום הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל במילה מנעולן ,או מנעולן בתל אביב, או מנעולן במרכז ,או מנעולן בירושלים.....
ישנן מילות חיפוש נוספות שמנעולן מאוד מעוניין להופיע במקומות הראשונים בגוגל: כמו מילות חיפוש,
פורץ מנעולים ,פורץ מנעולים מקצועי ,פורץ מנעולים מיידי. מילות חיפוש נוספות שמעניינות מנעולן: החלפת צילינדרים של רב בריח.תיקון דלתות . מנעולן רכב
כמנעולן בירושלים למדתי כיצד להופיע במקום הראשון בגוגל במילה מנעולן בירושלים, פורץ מנעולים בירושלים, משכפל מפתחות בירושלים, פורץ רכבים בירושלים. כל מילת חיפוש שבחרתי להופיע בה במקום ראשון בגוגל למדתי את גוגל היטב,
כיצד להוביל את גוגל שימקם אותי במקום הראשון. יחד עם זאת גיליתי שיהיה כדאי מאוד להופיע במקום הראשון בגוגל ובמקום השני ובמקום השלישי, כך אצור מצב שמרבית הלקוחות שיבקשו שירות של מנעולן בעיר בה אני מספק שירות יזמינו אותי על מנת לספק להם את שירות המנעולנות ,
מכיוון שמרבית הלקוחות לוקחים את המנעולן שמופיע במקום הראשון או השני או השלישי.
על מנת שתקבלו את הנתונים המדויקים הנה לכם הנתונים המעודכנים למאי 2013 : מתוך כל הלקוחות שמחפשים בגוגל שירות מאיש מקצוע 84 אחוז מהלקוחות יפנו למי שיופיעו או במודעות הראשונות בגוגל ממומן או משלושת האתרים הממוקמים במקום הראשון, השני והשלישי, 16 אחוז הנותרים יזמינו שירות מספקי השירות הנמצאים בכל שאר המקומות.
יחד עם זאת מקום ראשון מקבל את מירב הצרכנים, מקום שני מקבל חמישית לקוחות מהמקום הראשון, מקום שלישי מקבל חמישית מהלקוחות של מקום שני.
32% מהלקוחות מזמינים מהמודעות הממומנות גוגל אדוורד ( גוגל אדוורד מודעות ממומנות המופיעות בחלק העליון הצבוע בצהוב סימנתי בעיגול שחור )
68% מזמינים מאתרי אינטרנט המופיעים באיזור האורגני של גוגל ( האזור הלבן )
ישנם לקוחות שלא מרגישים בנוח עם מודעה ממומנת
בטענה שאם המודעה בתשלום אז אולי נותן השירות משלם כסף על המודעה ויתכן שהשירות שלו יהיה יקר יותר .
מחשבה זאת אינה נכונה מכיוון שלפעמים אתר הממוקם במקום הראשון האורגני של גוגל ,בעל האתר משלם לחברת קידום אתרים הרבה יותר מאשר לשלם למודעה ממומנת בגוגל אדוורד
אך לא מתפקידנו לחנך את הלקוחות אלה להגיע אליהם ולספק להם את הדרך היעילה ביותר שיבחרו בנו לספק את השירותים שאנו מציעים .
חשוב מאוד לדעת שהחשיבות להיות במקומות הראשונים היא כה גדולה, לא רק בגלל שאתה משיג מספר לקוחות רב
אלא החשיבות הגדולה ביותר היא שאתה משיג לקוחות איכותיים.
לקוח שמבקש להזמין מנעולן שיחליף מנעולים בביתו, או במשרדו ,או ברכבו ,ומזמין את המנעולן שמופיע במקום הראשון בגוגל.
הוא גם הלקוח האיכותי שמשלם את המחיר המתבקש ע"י המנעולן, ואינו מתווכח על המחיר
והוא הלקוח אשר יש לו אמצעים לרכוש ולשלם צילינדרים ומנעולים איכותיים ויקרים.
הלקוחות הפחות איכותיים שמבקשים לעשות סקר ארוך ומייגע ומחפשים כמה יעלה להם אצל המנעולן שמופיע במקום השני, והשלישי והרביעי
על מנת למצוא את המנעולן שמבקש מחיר זול במיוחד.
ומנעולן שמסכים לעבוד בעד שכר נמוך שכזה.
אם אתה מנעולן שמופיע במקום השמיני בחיפושים של גוגל אתה גם תקבל תנועה של לקוחות שביצעו סקר אצל 7 מנעולנים לפני שדיברו איתך
והסיבה היא שהם התקשרו אליך מכיוון שהם רוצים לשלם מעט מאוד.וסביר להניח שהם מבקשים מוצרים זולים במיוחד
אז העונש שאתה משלם על כך שאתה לא בין המקומות הראשונים הוא כפול: כאשר אתה נמצא במקומות האחרונים ,אתה מקבל מעט מאוד פניות
ולרוב פניות שאינן איכותיות (לקוחות שמבקשים לשלם מחיר זול במיוחד).
עכשיו אחרי שהסברתי לך מהי החשיבות להופיע בגוגל במקום הראשון והשני והשלישי אני מבקש להדריך אותך כיצד להגיע למקומות האלה.
ישנן שתי דרכים להגיע למקום ראשון בגוגל:
דרך 1. הדרך הראשונה להגיע למקום ראשון בגוגל היא לבצע קידום בעצמך. ע"י ההדרכה שלי אם אתה תבצע את מה שאני מדריך אותך
אתה תגיע למקומות הגבוהים ביותר בגוגל תוך מספר חודשים ,
וזה לא משנה באיזה מקצוע אתה עוסק, אם אתה מנעולן או ליצן, אינסטלטור, חשמלאי או כל מקצוע שמוכר מוצר או מספק שירות כלשהו.
דרך 2. הדרך השניה להגיע לגוגל זה לשלם לאחרים על מנת שיקדמו אותך. ישנן לא מעט חברות ופרילנסרים (אנשים פרטיים) שמבצעים קידום אתרים בגוגל,
כמעט כולם עובדים בשיטות דומות על מנת לקדם את הלקוחות שלהם בגוגל.
אז כמו שאמרנו, גוגל מתחלק לשתי קבוצות של מודעות: הקישורים הממומנים, גוגל Add Word, המסומנים בצבע צהוב בהיר בתחילת כל דף בגוגל וישנם עוד בערך 7 מודעות של גוגל אד וורד קישור ממומן בצד שמאל של הדף שאינם מסומנים בצבע צהוב, אלו הם מודעות ממומנות,
כאשר אתה משלם כסף לגוגל דרך כרטיס האשראי שלך אתה יכול ליצור מודעה בגוגל אד וורד ולאחר שגוגל אישרה את המודעה שלך,אתה מיד מופיע במילת החיפוש שקבעת לעצמך והמחיר נע בין שקלים בודדים למאות שקלים לכל הקלקה על המודעה הממומנת שלך.ואתה קובע לגוגל מה התקציב שאתה מוכן לשלם בעבור הקלקה על המודעה שלך
אם תבקש לקבל מושג מה המחיר הממוצע למילת החיפוש מנעולן, היום מאי 2013 : 54 שקלים להקלקה, מחיר ממוצע זה אומר שאם אתה קבעת לגוגל שאתה מאשר לו מחיר מקסימלי להקלקה של 10 שקלים גוגל ישים אותך בסוף הדף הראשון משמאל למטה או בכלל בדף השני מכיוון שהצעת המחיר שלך נמוכה לעומת הצעות המחיר של מנעולנים אחרים,
מנעולן שיאשר לגוגל שכל הקלקה תהיה עד 54 שקלים גוגל ישים אותו במקום האמצעי בתוך הדף הראשון מכיוון שזהו מחיר ממוצע,
מנעולן שיאשר לגוגל מחיר הקלקה מקסימלי של 200 ₪ לכל הקלקה
סביר להניח שיופיע בדף הראשון במקום הראשון בגוגל אד וורד מכיון שהמחיר שהוא מאשר לגוגל לגבות ממנו על כל הקלקה הוא מחיר גבוה מהממוצע בענף המנעולנות,
לגוגל כמובן יש אינטרס להציג את מי שמשלם לו את המחיר הגבוה ביותר במקום הראשון על מנת שגוגל ירוויח יותר כסף על כל לקוח שמקליק על ההודעה הממומנת.
בכתבה זו אני מבקש ללמד אותך כיצד לקדם אותך באיזור האורגני של גוגל (במודעות הטבעיות הלבנות אשר נמצאות מתחת למודעות הממומנות). החלק הלבן של גוגל הם האתרים האורגניים שמופיעים בגוגל שאינו ממומן. אנחנו נלמד כיצד להגיע למקום ראשון במילת החיפוש שקבעת לעצמך
.
על מנת להיות במקום הראשון בגוגל אורגני עלינו להכיר היטב את הדרישות של גוגל, בשביל לספק לגוגל את הסיבה לקבוע שאנחנו נופיע במקום הראשון.
גוגל זהו רובוט שמקבל הוראות אלגוריטמים ממספר גדול של מתכנתים סטודנטים שעובדים בחברת גוגל
וממלאים את ההוראות של הבעלים. מידי פעם מוכתבים לרובוט באלו דרכים הוא יקבע מי מופיע במקום הראשון ומי מופיע במקומות אחרים.
הסיבה שגוגל קובע שאתר זה יופיע במקום הראשון ואתר זה יופיע במקום השני ,נובעת מתוך אינטרס ברור שאם מישהו מחפש מילת חיפוש מסוימת בגוגל הוא מקבל את הכתבה או את האתר המעניין ביותר, האיכותי ביותר והמרשים ביותר, המתאים למילת החיפוש הספציפית ,כך גוגל מבטיח לעצמו שאם מישהו מחפש מילת חיפוש, מקבל את התוצאה האיכותית והטובה ביותר,
והלקוחות הגולשים שמחפש במנוע חיפוש בגוגל מידע ,יהיו מרוצים מאוד מתוצאות החיפוש וישימו את גוגל כמנוע החיפוש הנחשב העיקרי והטוב ביותר,
וכך גוגל יוכל לגבות כספים רבים על פרסום מכיוון שהוא הוכיח שרוב הגולשים מחפשים אצלו מידע.
אם הבנו את השיטה בה גוגל קובע כיצד להפנות ללקוח הגולש את המידע " אז בוא ונשכנע את גוגל " שאנחנו צריכים להיות האתר המוביל במילת החיפוש
על מנת שנבין את השיטה שהרובוט עובד אנחנו ניקח לדוגמא מילת חיפוש כגון סרטן השד.
אם גברת מבקשת מידע על סרטן השד וגוגל רוצה להבטיח לה את החומר האיכותי ביותר והעדכני ביותר ומהכותב המרשים ביותר,
על כן גוגל ישים במקום הראשון במילת החיפוש הזאת פרופסור מכובד מומחה לסרטן השד שביצע מחקר מקיף אחרון וכותב במאמר באתר מרשים את תוצאות המחקר .
והמלצות לנשים החולות בסרטן השד מה כדאי לעשות וכיצד ניתן להעזר בתוצאות המחקר.
הנה לנו דוגמא איך להופיע בגוגל במקום הראשון
עלינו לשכנע את גוגל הרובוט, שאנחנו הפרופסור הגדול ביותר בעל המידע האיכותי ביותר בנושא מילת החיפוש המחופשת.
לכן אנחנו נדאג להוכיח לגוגל שאם מישהו כותב את המילה מנעולן אנחנו נספק את המידע המקיף ביותר
המרשים ביותר והאיכותי על מנת שגוגל יקבע שאנחנו צריכים להיות במקום הראשון ,
לכן אלו הם ששת החוקים שיביאו אותנו למקומות הראשונים בגוגל אורגני:
חוק 1. טקסט רב ואיכותי בנושא שאתה עוסק בו.
מכיוון שגוגל הרובוט אינו יכול לקרוא את מיליארדי המסמכים הנכתבים כל יום בצורה אנושית .
ולקבוע מי כתב טקסט איכותי ומי לא ,אז הרובוט מקבל הוראה ממי שתכנת אותו למדוד את כמות המבקרים באתר,
ואת זמן השהייה שלהם בתוך האתר ,כך הרובוט קובע אם יש 100 מבקרים באתר שלך ביום
וכל מבקר שהה 20 דקות לקרוא את כל החומר שכתבת ולצפות בסרטון שהנחת בפנים ולעיין בתמונות שהטמעת בתוך האתר שלך ,
אז גוגל יקבע שאם 100 אנשים ביקרו כל יום באתר שלך וכל אחד שהה 20-30 דקות ,ולעומת המתחרים שלך אצלהם מספר ביקורים נמוך מי שלך , וזמן שהיית הגולש הוא זמן נמוך משלך ,
אתה תקבל את הציון של האתר עם טקסט איכותי ביותר, והמרשים ביותר, זהו ציון גבוה מאוד מאוד שיוביל אותך למקומות הגבוהים בגוגל.
אם גוגל בוחן את האתר שלך ורואה שישנם שני מבקרים ביום באתר שלך ולאחר שהם נכנסים לאתר שלך הם יוצאים תוך שניה או עשר שניות,
מכך יסיק גוגל הרובוט שאתה עם תכנים מאוד לא איכותיים, החומר שלך משעמם, יתכן והאתר שלך כתוב בשגיאות כתיב, יתכן והטקסט שלך קצר מאוד, אתה פשוט לא רלוונטי למילות החיפוש ועל כן גוגל ישים אותך במקומות נמוכים ביותר במנועי החיפוש.
אז אם אנחנו רוצים להופיע במקום הראשון בגוגל עלינו לכתוב יותר טקסט מהאתר שנמצא במקום הראשון בגוגל כרגע במילת החיפוש שאני מבקש לקדם באיכות גבוהה מאוד,
מרשימה ומרתקת את הקורא ללא כל שגיאות כתיב, עם סרטונים ותמונות איכותיים, סרטונים קצרים ומרשימים.
יחד עם זאת אם אתה רוצה לקדם את עצמך ולהרשים את גוגל שהמבקרים מבקרים אצלך ושוהים זמן רב בתוך האתר אפשרות נוספת זה ליצור כניסות יזומות על ידיך,
ועל ידי מי שמקדם אותך ,למשל אם תיקח ארבעים מחשבים ,או תתקשר לארבעים בני משפחה, שלך ותדרוש מהם להיכנס לאתר שלך ולשהות בו 40 דקות לפחות כל יום ,או שאתה רכשת 40סמארטפונים ואתה נכנס מכל סמרטפון לאתר שלך ושוהה בתוך האתר 40 דקות
ואז אם לקוחות אמיתיים יגלשו לאתר שלך ויכנסו לאתר ויצאו תוך שניה אחת , גוגל יקבע עליך שיש לך 45 כניסות ביום, ה 40 היזומות שאתה ביצעת ועוד 5 לקוחות אמיתיים והממוצע שגוגל יקבע על זמן השהייה שלהם הוא הממוצע בין הזמן ששהו המקדמים שלך לבין הזמן ששהו הלקוחות האמיתים ,מכיוון שאתה שהית 40 דקות והלקוחות האמיתיים שהו שניה בכל זאת יהיה לך ממוצע מרשים ביותר וגוגל ישים אותך במקום גבוה , זוהי שיטה נוספת להגיע למקומות הגבוהים ביותר, ליצור כניסות יזומות. לזה גוגל קורא traffic (תנועה)ומייחס לו חשיבות עליונה .
ישנם המון חברות בעולם שמוכרות כניסות יזומות אתה משלם בעבור כניסות שהם מבצעים על ידי רובוטים משלהם
כמו למשל שיש להם תוכנה המחוברת ל200 מחשבים וכל מחשב מחובר לאינטרנט אישי והתוכנה פוקדת על כל המחשבים להכנס לאתר שלך ולשהות בוא
כך הם יכולים למכור לך כניסות אורגניות מדומות וגוגל הרובוט יתרשם מאוד מהכניסות המדומות של הרובוט וכך תקודם מאוד
הנה אתר לדוגמא המספק את השירות http://likestore.net/
אז קבענו שחוק מספר אחד כמות הטקסט ואיכותו
חוק מספר 2. לדאוג לתנועה גבוהה באתר שלך בטח גבוהה יותר משל המתחרים שלך על מנת להופיע במקומות הראשונים בגוגל.
וחוק מספר 3. זמן השהייה של הגולש כפי שאמרנו על כך מסתמך גוגל אם התכנים שלך הם איכותיים או לא .
חוק מספר 4. עליך להוסיף לתכנים חומר כתוב וסרטונים ותמונות מעת לעת, לפחות פעם בשלושה שבועות מכיוון שהרובוט גוגל קיבל הוראה שאם האתר מתעדכן יש לתת לו ציון גבוה מאוד ולשים אותו בחיפושים במקומות הגבוהים ביותר ואם האתר מתיישן ולא מתעדכן גוגל סורק את הרשת מפעם לפעם ובוחן מי עדכן את האתרים ומי לא.
כאשר גוגל מבקר את האתר שלך השבוע ורואה שמה שהיה כתוב שבוע שעבר זה מה שכתוב היום ושום דבר לא עודכן
גוגל מחליט לבקר בעוד שבועיים לראות אם ישנו עדכון, אם בעוד שבועיים גוגל יסרוק את האתר שלך ויראה שאין עדכון גוגל יקבע לבוא לבקר עוד חודש כי יתכן ואתה לא מעדכן את האתר כל שבוע.
אם גוגל יבוא עוד חודש ויראה שאין עדכון באתר שלך, הוא יחליט לבקר רק עוד 3 חודשים ואז אתה מתחיל לקבל ציון נמוך
ואז האתר שלך יתחיל לאבד מקומתו וירד למקומות לא ריאליים.
לכן עלינו לעדכן את האתר מפעם לפעם ולהזיז מילים לעדכן תוכן להוסיף כתבות זה ישמור אותנו במקומות הגבוהים במיוחד.
חוק מספר 5. החומר הכתוב והסרטונים המתומצטים והתמונות חייבים להיות מקוריים ראשוניים משלך, אם אתה תיקח חומר שכבר קיים ונמצא בגוגל,
גוגל הרובוט יעניש אותך על כך ויעיף אותך למקומות הנמוכים ביותר או יעלים את האתר שלך מתוך 30 הדפים הראשונים של גוגל ויאשים אותך בגניבת מידע והעתקת מסמכים שלא באישור,
שלא נדבר על כך שבעל האתר שהעתקת ממנו את החומר יכול לתבוע אותך.
על כן ההמלצה שלי ,אם קשה לך לייצר חומר מקורי ,אז תתמלל חומרים קיימים, כך אתה יוצר מידע שהוא מקורי משלך ולך יש את זכויות היוצרים עליו ובכל זאת לא התאמצת לייצר חומר מי של עצמך אלא העתקת חומר קיים אך מתומלל.
אני אסביר למה אני מתכוון.
על מנת שהחומר יהיה מקורי שלך ועל מנת שגוגל לא יעניש אותך בהעתקה עליך להיכנס לאתר שנמצא במקום ראשון בגוגל במילות החיפוש המעניינות אותך
ולהעתיק את מה שכתוב באתר שנבחר על ידי גוגל במקום הראשון, בעת ההעתקה אתה כותב במילים קצת אחרות את אותם המשמעויות. למשל, אני אתן דוגמא.
אם נכנסת לאתר שלי ובאתר שלי יהיה כתוב :שמי בועז ואני מנעולן בירושלים ,שמספק שירותי מנעולנות מקצועיים, מחליף מנעולים, מתקן דלתות, פורץ מנעולים ורכבים מתקין כספות מספק שירותי מנעולנות 24 שעות ביממה, בעל תעודות והסמכות ואישורים......
עליך לכתוב את אותו טקסט במילים אחרות. בוא נעשה את זה. שמי משה ואני מנעולן מקצועי, אשר יכול לספק שירותי מנעולן מיידיים באיזור ירושלים וסביבתה, פותח רכבים, שירותי פתיחת חירום לדלתות, נותן שירות לכל סוגי הכספות פריצה התקנה שינוי קוד, מספק שירות מסביב לשעון בכל שעות היממה, מגיע מיידית. הנה לנו דוגמא לתמלול של מידע אשר נכתב בעבורנו. אנחנו לוקחים את המידע הזה ומתמללים אותו במילים אחרות וכך נוצר מסמך שהוא מקורי שלנו ושווה ערך רב וכאשר גוגל יסרוק אותו יגלה שאין מסמך כזה בגוגל וזהו מסמך מקורי וראשוני ואלו הן אחת מששת הדרישות של גוגל על מנת לספק לך ציון מיוחד מאוד על מנת להשים אותך במקומות הגבוהים ביותר במנוע החיפוש של גוגל.
חוק מספר 6 נקרא מדברים עליך.
אחת הבדיקות שגוגל מבצע זה שמדברים עליך,
אם מדברים עליך המון ברשת זה אומר שאתה מעניין,
זה אומר שאתה צריך להופיע במקומות הראשונים בגוגל וכיצד גוגל הרובוט בוחן שאנשים מדברים עליך.
אם העלו סרטונים ליוטיוב עליך, אם העלו תמונות לגוגל עליך,
אם בפורומים אנשים כותבים יש הרצאה של פרופסור שעשה מחקר גדול, ההרצאה מדהימה ומרתקת, על מנת לצפות בהרצאה ליחצו על הלינק הזה,
זוהי דוגמא לסריקות של גוגל, גוגל סורק מידי פעם כמה מדברים עליך, כמה מצביעים על האתר שלך בכך שהפנו לינק אל האתר שלך וכך הוא קובע את מיקומך.
אם יש 10 סרטונים ו 10 תמונות עליך ו 10 לינקים שמפנים לאתר שלך לעומת המתחרים שלך שיהיה להם 8 סרטונים, 8 תמונות ו 8 לינקים אתה אמור להופיע במקום הראשון
כי מדברים עליך יותר,
אך לעומת זאת אם המתחרה שלך שם 100 סרטונים ביוטיוב אתה תצטרך לשים 101 סרטונים על מנת לעבור אותו.
עניין התחרות פה עובד כמו בכל תחרות, לכן עליך ליזום סרטונים קצרים ואיכותיים ולהעלות אותם לדף ביוטיוב שיקרא בשם מילת החיפוש שאתה מבקש וכל סרטון יהיה בו הסבר קצר ולינק המפנה אל תוך האתר שלך,
כך יעשה גם על תמונות, תעלה עשרות תמונות לגוגל, תטמיע אותם בתוך האתר שלך ותקרא לתמונה בשם מילת החיפוש שאתה מבקש לעודד את גוגל שבמילת חיפוש זו אתה תופיע במקומות הראשונים למשל אני הייתי מעלה תמונות וקורא להם מנעולן בירושלים 1, מנעולן בירושלים 2 וכן הלאה ,
ואת הסרטונים של יוטיוב הייתי קורא את שמם מנעולן בירושלים מספק שירות פריצה לרכב, סרטון הבא מנעולן בירושלים מחליף מנעול, סרטון הבא מנעולן בירושלים משכפל מפתחות לכספת, כך כל סרטון היה עם לינק המפנה לתוך האתר וגוגל היה סורק את כל הסרטונים את כל התמונות ומציין ציון גבוה לאתר למילת החיפוש שהייתי קובע.
אם למשל ניקח דוגמא את הקורס שאני מלמד,קורס מנעולן ,ואני מעונין שמי שיכתוב את המילה קורס מנעולן אני יופיע ראשון תמיד ,
אני מלמד קורס מנעולן מקוון ברשת ותמיד במילות החיפוש שאני בוחר אני מופיע במקום הראשון בגוגל וכבר מעל שנתיים
תוך חודשים מאז שהאתר עלה לאוויר אני שומר את המקום הראשון ומעודד את גוגל להשאיר אותי במקום הראשון
אם עכשיו תכתבו את מילות החיפוש רק לאתר הספציפי האחד מכיוון שיש לי עשרות אתרים
אני מדבר על האתר קורס מנעולן אם נכתוב מילת חיפוש קורס מנעולן אני מופיע במקום הראשון והמקום השני והמקום השלישי ,ושאר המכללות המתחרות בי נמצאים בהפרש גדול מאוד ממני,
אם נכתוב את המילה קורס מנעולן מקוון אני במקום הראשון והשני והשלישי והרביעי והחמישי והשישי והשמיני והתשיעי אפשר לומר שכבשתי את הדף הראשון בגוגל בכללותו , אם נכתוב את המילה מנעולנות אני במקום הראשון, אם נכתוב את המילה בית ספר לפורצים מורשים אני במקום הראשון עד החמישי בגוגל, אם נכתוב את המילה בית ספר לשכפול אני במקום הראשון עד המקום החמישי בגוגל, כך בכל מילת חיפוש שאני אקבע לעצמי אני מיד אפשר לומר תוך חודשיים שלושה אלמד את המתחרים שלי, ואדאג לעבור אותם
אבחן את כמות הטקסט שלהם, אבדוק את כמות התנועה באתר שלהם, אבדוק את הציון שגוגל נותן להם וכך אדע כמה אני צריך להתאמץ על מנת לעבור את כולם למקום הראשון.
צריך לציין: כאן סיפקתי לך מידע מה הם ששת החוקים הראשוניים שדרכם גוגל הרובוט קובע באיזה מקום אתה תהיה בגוגל. ישנם עוד תתי חוקים וישנם עוד תתי תתי חוקים אך אם אתה עומד בששת החוקים העיקריים כל תתי החוקים הם חשובים אך לא כמו ששת החוקים שלמדנו
בעבר היינו מפרסמים את שירותינו במדריכים השונים שהיו מחולקים מבית לבית ,לאחר מכן פרסום באינטרנט היה המקום הנכון להופיע בוא
היום כפי שאנו רואים המקום הנכון לפרסם בוא הוא הסלולאר ולכן מערכת "מנעולן בקליק " היא דרך הפרסום היעילה ביותר בזמנים הקרובים
אני מקווה שמצאת כי התוכן הוא איכותי ,
אני מקווה מאוד שהכתבה תסייע לך לקדם את עצמך בגוגל, בהצלחה, פמסון בועז.
פמסון בועז מייסד ומנהל קורס מנעולן מקוון
הצטרף אלינו לעבוד כמנעולן מקצועי
התקשר עכשיו
פמסון בועז 0549552222