חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

12 הדברות להיות מנעולן מצליח (חדש)

12 הדיברות להיות מנעולן מצליח


בתחילת דברי אכתוב לך כך ,אין לי כל ספק שהכתבה הזאת היא החלק החשוב ביותר בקורס
איך להביא את העבודה ? איך לשווק את עצמי נכון כמנעולן ?
איך להרוויח הרבה כסף ביושר ובהצלחה ,איך להרוויח הרבה כסף ולהישאר נאמן ללקוחות ?

אז אני מבקש להתחיל במספר טיפים חשובים , מה לעשות ומה לא לעשות בשיווק המקצוע מנעולן

1. אל תפרסם במקומות שלא יביאו לך תוצאות בכלל
אל תפרסם בבזק 144 ,אין לזה אפקט
אל תפרסם בדפי זהב לתקציב פרסום קטן אין אפקט בכלל בדפי זהב
אל תפרסם באיזי ,אין לזה אפקט בכלל אבל בגלל שאיזי זה בחינם מה אכפת לך לנסות , תנסה אולי יהיו כמה עבודות
אל תפרסם במקצוענים ,אין לזה אפקט בכלל
אל תפרסם שירותי מנעולן בפייסבוק אין לזה אפקט בכלל

הפרסום הטוב ביותר זה לדפוק בדלתות של וועדי בניינים ולקוחותיהם
הפרסום הטוב ביותר זה לפרסם בגוגל אדוורדס סמארטפון " קליק אנד קול "
הפרסום הטוב ביותר זה מדבקות בחדרי מדרגות ובארונות חשמל מעל עשרת אלפים יחידות




אם פיספסת את השידור הנה ההקלטה! המדהימה שהיית

הרצאה אינטרנטית של פמסון בועז על המקצוע מנעולן

לחץ כאן להקלטה:

הקדמה

שיווק נכון הוא שילוב בין עלות מינימלית לחשיפה מקסימלית.

מומלץ לפרסם בעלויות המתאימות ליכולת התקציבית שלך ולנסות להפיק את המירב

מתוך התקציב. יש שלל אפשרויות לשיווק עצמי נכון.

ככלל, ככל שתפרסם בעלות כספית קטנה יותר, תמצא שצריך להשקיע זמן רב יותר בעצמך,

בהפצת הפרסום ללקוחות. ככל שתשקיע יותר בהפצה עצמית העלות הכספית תהיה קטנה יותר.

אם תרצה לפרסם מבלי "להזיז את התחת" תצטרך לשלם סכומים גדולים יותר על מנת שאחרים יפיצו בעבורך את הפרסום שלך.

למשל, אם תפרסם אתר אינטרנט איכותי ומקודם ב"גוגל" על-ידי אנשי מקצוע מעולים או תפרסם
עמודים שלמים ב"דפי זהב", עלות הפרסום שלך עשויה להגיע להשקעה של 20,000 ₪ בחודש.
לעומת זאת, אם תחלק מדבקות בחדרי מדרגות ומגנטים על דלתות באזור המגורים בסביבה
שלך באופן עצמאי, עלות הפרסום תהיה 700 ₪ בחודש.
בעד חלוקה של חמש אלף מגנטים

כל אוכלוסיה ,וכל עיר, אפקט התוצאות של עבודות ממגנטים משתנה בצורה קיצונית.

לכן הדרך הנכונה לדעת אם כדאי לחלק מגנטים בעירך, זה פשוט לחלק 5000 ולמדוד את התועלת.

במגזר החרדי, או במגזר הדתי, או במגזר החילוני, או בעיר גדולה, או בעיירה, השוני יהיה גדול מאוד .

יש לי תלמיד שחיי רק ממגנטים יפה מאוד הוא מקבל 20 עבודות על כל 5000 מגנטים.

ויש לי תלמיד שקיבל 2 קריאות מ5000 מגנטים שחילק .

אני שואל את התלמידים שלי: האם אתם חילקתם את המגנטים ?או נתתם לילד לחלק?

יש סיכוי שלאחר אלף יחדות חלוקה הוא עלול להתייאש ,ולזרוק את שאר המגנטים לזבל, ואתה לא תדע אם לא תבדוק
האם חילקת מגנט על כל דלת כניסה ?או זרקת את המגנטים בתיבות הדואר? האפקט הוא שונה לחלוטין ,
ככול שתתעצל כך תקבל פחות כמו בכל דבר .

מניסיון שלי כל חלוקה של חמש אלף מגנטים על דלתות כניסה מניבה עשר עבודות
אם הממוצע של התקנה של מנעול או פריצת דלת והתקנת מנעול בממוצע מניבה 700 שח רווח
על פי חשבון זה השקעה של 650 שח תניב 7,000 שח רווח , אך הקושי הוא בחלוקה !!
משנה לשנה אפקט ממגנטים יורד . וחיפושים אחר מנעולן ממחשב או מסלולר עולה


:אני מציג בפניך מספר דוגמאות של מגנטים

אין כל ספק שככל שתפרסם את עצמך תקבל יותר קריאות, מה שעליך לעשות, זה למצוא את האיזון
הנכון בין ההשקעה בפרסום, לבין היכולת שלך לעמוד בכמות העבודה כתוצאה ממנו.
כמו כן, אם תפרסם את שירותיך כמנעולן על ידי השקעת כסף רב יותר, ייתכן שתרוויח יותר.
אם כל שקל אשר נשקיע בפרסום יניב לנו 2 שקלים רווח, אז הדבר הנכון לעשות הוא לפרסם.
בסכום של 10,000,000$ ביום, על מנת שנרוויח 20,000,000$ ביום.

דמיין כי פרסום זוהי מכונת שכפול של כסף, אתה מכניס שקל למכונה ומקבל 1.90 בצידה האחר , אך לא כל כך פשוט הדבר.

אתה יכול להכניס 100,000 שקל למכונה ולקבל 10,000 מצידה האחר ולהפסיד את כספך. אין ערבויות להצלחה.

מה שבטוח השיווק והפרסום הוא הדבר החשוב ביותר בכל עסק לא משנה גודלו . אך חייבים לבצע את השיווק בתקציב נכון !!

אני אישית השקעתי בשמונה שנים האחרונות רק על החנות שלי ,
עשרים ושמונה אלף שח בחודש על שיווק , מעל שלוש מאות אלף שח בשנה ,
רק דפי זהב מקבלים ממני כבר 13 שנה מאה וארבעים אלף שח בכל שנה ,
בינתיים נראה כי זה היה נכון מאוד לבצע מבחינת התוצאות .

כמובן שאפשר להתחיל בעלות של 700 שח לכל חודש ולראות כיצד להתקדם לעומת ההכנסות

1. שיווק נכון (פרסום ב" Google AdWords ")

על מנת לשווק את העסק בצורה הנכונה ביותר, ראשית עליך להחליט על שעות הפעילות של העסק.
אם אתה מנעולן שעובד מתוך הרכב שלך ומספק שירותי מנעולנות, החלפת מנעולים, תיקון דלתות
ושירותי פריצה 24 שעות ביממה בעיר בה אתה גר ובסביבה הקרובה, הפרסום שלך צריך להופיע
בכל הערים בהן אתה מוכן ויכול לספק שירות.

מניסיוני, הדבר החשוב ביותר ללקוחות שמבקשים שירות פריצה הוא זמן ההגעה. לכן, אם לקוח
מבקש להחליף צילינדר בדלת, זה בסדר גמור לקבוע איתו לעוד שעה או שעתים. בכך אתה יכול
לשרת גם לקוח שגר רחוק ממך. לעומת זאת, אם מדובר בלקוח שצריך לפרוץ את דלתו במקרה
חרום (למשל: לקוח שבתו הקטנה סגורה בתוך חדר האמבטיה ), לא תוכל לשרת אותו אם הוא גר במרחק שעת נסיעה ממך.

עליך להתמקד בשיווק באזורים הקרובים אליך ביותר. אתה יכול לקדם את הריווחיות שלך, אם תוכל
להגיע אל הלקוח במהירות. אם תצהיר במודעה שלך שאתה מתחייב להגיע תוך 15-25 דקות,
אנשים יתייחסו אליך ברצינות רבה יותר. זאת מפני שאתה מנעולן המתחייב להגיע מיד על מנת
לספק את שירות הפריצה, הם יבחרו במנעולן שיתחייב להגיע מהר ככל האפשר.

המדיה הפרסומית הכדאית ביותר בימינו היא האינטרנט. אני ממליץ מאוד להחליט על תקציב לפיו תפרסם את עצמך באינטרנט בעירך.

למשל אם תרצה להופיע היום, עכשיו ומיד, במקום הראשון, בדף הראשון ב"גוגל" בעיר בה אתה עובד, הכלי המתאים הוא פרסום מודעות ממומנות ב" Google AdWords ".

" Google AdWords " עובד בשיטה כזו:

כמפרסם המודעה אתה משלם על כל "קליק" של לקוח שהחליט ללחוץ על המודעה שלך ולהיכנס לדף המודעה או לאתר שלך. למנעולנים יש יתרון עצום לעומת כל ענף אחר, מפני שמרבית הלקוחות שמבקשים מנעולן ייבחרו לצלצל אליך מייד אז הם מבקשים את מספר הטלפון שלך.

למשל, אם מטפל אלטרנטיבי מחליט לפרסם את עצמו ב" Google AdWords ", והוא מציע את כישוריו כדי לרפא את כל הצרות של לקוחותיו בשיטה מוכחת ומיוחדת, כל לקוח שירצה לבחון את המטפל ושיטתו, יכנס בלחיצה אל תוך הקישור של המודעה הממומנת. לכן ייספרו לו "קליקים" על ידי "גוגל" שיחייבו אותו בתשלום. המחיר על כל לחיצה הוא לפי ענף, לכל תחום תעריף שונה בהתאם לגודל התחרות.

כמנעולנים יתרוננו בכך שמרבית האנשים המבקשים את שירותינו, לא מעוניינים באיכות ומראה המודעה או האתר שלנו, אלא שהעיקר הוא מספר הטלפון שלנו וחשוב מכך, תוך כמה זמן אנו מגיעים...

לכן אני ממליץ שהמודעה הממומנת שלך תהיה מנוסחת באופן דומה לנוסח המוצע כאן:

" מנעולן בירושלים חייגו 054-9552222
שירותי פריצה מיידיים, הגעה תוך 15-25 דקות.
שירות 24 שעות ביממה, תיקון כל סוגי המנעולים".

בצורה זו ניתן לחסוך "קליקים" רבים. הלקוח רואה את מספר הטלפון שלך ויכול לחייג אליך מיד מבלי להיכנס לתוך המודעה. כך הרווחת לקוח, אתה במקום ראשון ב"גוגל", אתה מפורסם במדיה הרצינית ביותר, ברייטינג הגבוה ביותר ובינתיים לא שילמת אגורה.

כבר שנים שאנחנו מפרסמים מודעות בגוגל עם הטלפון בכותרת המודעה , לדעתי בשלב מסוים גוגל יעלו על זה, ויחליטו שלא לאפשר לפרסם טלפון בכותרת המודעה, על מנת לחייב את הגולשים לבצע הקלקה על המודעה ,ובכך לחייב את המנעולן המפרסם ,בתשלום לגוגל על כל טלפון שיתקבל מחיפוש בגוגל

בכל מצב גם את תפרסם את הטלפון בכותרת המודעה יהיו אנשים שיעדיפו להקליק על המודעה שלך, תשלם את המחיר המסוכם עם "גוגל". יש לך את האפשרות להגביל בתקציב את החיובים של "גוגל", למשל עד עשרה שקלים ליום. כך לדוגמא אם "קליק" יעלה 2.20 ₪, לאחר שארבעה וחצי לקוחות ילחצו על המודעה שלך היום, היא לא תפורסם ב"גוגל" במשך שאר היום עד למחרת.

יתכן שעד שאותם לקוחות לחצו על המודעה שלך, התקשרו עשרה לקוחות נוספים שראו את מספר הטלפון שלך וחייגו מבלי "להקליק", כך שהרווחת ארבעה עשר וחצי לקוחות במחיר של עשרה שקלים.

היה לי תלמיד שכתב את המודעה שלו בצורה זאת

" מנעולן בירושלים חייגו 0549552222
שירותי פריצה מיידיים, הגעה תוך 15-25 דקות.
אנא התקשר אל תקליק גוגל קורעים אותנו במחיר".

לצערו הוא קיבל יותר הקלקות

היום ידוע שלקוחות המחפשים בגוגל מתקשרים ממחשבים שונים 42% ומהסלולריים 58% אך כפי הנראה האחוזים של הפונים מהסלולרי גדלה גוגל מספק שירות לסלולרי הנקרא " קליק אנד קול " ( לחץ והתקשר )

ובענף שלנו המחיר פר קליק יקר, למשל למנעולן בתל אביב ישלם 50-70 שח להקלקה ממחשב 80-120 שח להקלקה ממכשיר סלולרי, זה באמת יקר מנעולן שגר בעיר אחרת ישלם פחות הכל על פי התחרות באותה עיר גוגל מציעים מחירה בשיטת מכרז מי שמציע מחיר גבוה יותר פר קליק יופיע ראשון מכלל המפרסמים

אם למשל אתה תיקבע לגוגל שאתה מאפשר לגוגל לגבות ממך עד 100 שח לקליק והממוצע בין 2-3 מתקשרים אחד מהם מזמין אותך לעבודה . זה אומר שיתכן ואתה תשלם 200-300 שח לכל ביצוע עבודה . זה עוד בגבול הכדאי אם אתה מנעולן שממוצע הרווח לכל קריאה 700 שח שהרי יש קריאה שהיא בשעת לילה והמנעולן מקבל 700-900 בעד הפריצה ועוד 300-400 בעד המנעול החדש כך שלעומת התקנות של 300-500 מינימום ( קריאה וצילינדר זול בשעה רגילה ) אז הממוצע הוא מעל 700 רווח לקריאה ואם כל הקלקה בגוגל תעלה לך 30-70 שח אז ממש כדאי לשלם בערך 100-150 שח לכל קריאה

2. פרסום בעלויות מתאימות

כאשר אנחנו צריכים לפרסם את עצמנו בעלויות מתאימות, כוונתי שהפרסום עם האפקט הגדול ביותר יהיה מודעה על פני עמוד שלם בדף הראשון בכל ספר של דפי זהב. שכבר לא קיימים במדריך מודפס כמו כן, מודעה בכל שבוע בעיתונים "ידיעות אחרונות" ו"מעריב", עשר פרסומות ביום ב"ערוץ 2". אני מבטיח לך שהטלפון שלך לא יפסיק לצלצל ואתה תמכור יותר צילינדרים מחברת "רב בריח", אבל אז גם תהיה חייב סכומי עתק למפרסמים.

עליך למצוא את האיזון המתאים בין מידת הפניות שאתה יכול לענות עליהן, לבין עלויות הפרסום. אני ממליץ להתחיל מהפרסום הזול ביותר, כך הסיכון שתיקח על עצמך יהיה אפסי.

יש לקחת בחשבון כי בכל פעם שתחסוך בעלויות הפרסום, תצטרך להשקיע זיעה ומאמץ אישי בכדי לשווק את עצמך בדרכים מיושנות יותר, כגון: חלוקת פליירים, מדבקות בחדרי מדרגות, מגנטים על דלתות, כרטיסי ביקור, אתרי אינטרנט חינמים, בלוגים ופוסטים. יש לפניך עבודה רבה, בוא נתחיל לבנות עסק מצליח!

3.פרסום בפליירים בחדרי מדרגות

אני סבור כי פרסום בעזרת פליירים בחדרי מדרגות הוא פרסום לא יעיל. היום כאשר אנשים נכנסים לחדר המדרגות ורואים את תיבות הדואר מלאות בפליירים צבעוניים, הם אינם מתאמצים לפתוח ולקרוא את ההודעה. זהו דואר זבל, כי רוב האנשים מסירים אותם מהתיבה ישר לזבל. גם מבין האנשים שקוראים את המודעה, רק מעטים יעשו בה שימוש. במעטים כוונתי לומר שסטטיסטית נמצא שמכל 1500פליירים מגיעה עבודה אחת. יחד עם זאת, זהו הפרסום הזול ביותר, בעלות של מאות שקלים בודדים. לכ7000 פליירים המגזר העסקי והמגזר החרדי עוד מתייחסים לפליירים ,

בשאר המגזרים הפלייר מת לחלוטין

4. פרסום דרך הדואר

ניתן לשדרג את הפרסום דרך חלוקה בתיבות דואר. הדפס עלון צבעוני ונאה ובו תפורט הפעילות שלך: החלפת מנעולים, תיקון מנעולים, פריצת דלתות וכו'. את העלון יש להכניס לתוך מעטפה לבנה של מכתב סטנדרטי ולכתוב על המעטפה (בדפוס או בכתב-יד, עדיף בכתב-יד) את המילים הללו:

"לכבוד המשפחה היקרה ביותר, מגיע לכם...".

התוצאה היא מהפכנית.

ההבדל בין חלוקת פליירים לבין שיטה זו הוא המכתב האישי ואופן הגעת הפרסום ללקוח. מומלץ לחלקם לכמה אלפי תיבות דואר. היתרון העיקרי הוא, שהמכתב ייכנס אל תוך בית הלקוח מכיוון שאינו פלייר. המכתב יעבור את שלב הסינון הראשוני של מיון המכתבים מתוך תיבת הדואר.

המודעה שלך נכנסה אל תוך בית הלקוח, זהו הצעד הראשון.

ניתן לשדרג את העלון למגנט יפה, למשל בצורת מפתח גדול. רצוי שיהיה כתוב באופן בולט אחד מהמשפטים הבאים: "פורץ מנעולים 24 שעות ביממה" או "מנעולן לשעת צורך" או "דייר השכונה, מגיע בדקות ספורות". אני סבור שרבים יניחו את המגנט על המקרר.

עלות של פרויקט כזה יקרה יותר מפליירים אך זולה משמעותית מפרסום אחר. למשל עלות מגנט תעמוד על כ-15 אגורות ליחידה ועלות מעטפה כ-20 אגורות ליחידה (בכמויות גדולות). במידה ותחליט לשלוח את המכתבים דרך הדואר, יש לקחת בחשבון עלות נוספת של קניית בולים.

פרסום מסוג זה אינו מצריך השקעה כספית גדולה ויתרונו בכך שהוא יותיר אפקט מרשים, במיוחד לעומת פליירים.

5. פרסום חינם באינטרנט במנועי החיפוש של "גוגל" (בלוגים)

מדיית הפרסום החשובה ביותר בימינו היא המדיה הדיגיטלית. מובן כי לפרסום ב"גוגל" יתרונות רבים. יש דרכים לפרסם ב"גוגל" בחינם, לפניכם מספר שיטות:

בלוגים- האופציה הראשונה שאמליץ עליה מפני שהיא מוכיחה עצמה כמוצלחת. למשל, ניתן לפרסם דרך "תפוז - בלוגים", נכנסים ופותחים בלוג בתפוז. לאחר שממלאים את טופס החברות ופתיחת בלוג חדש, אפשר להתחיל ולמלא את הפוסטים (כתבה בתוך הבלוג). בכל פוסט עליך, לכתוב סיפור קטנטן על השירות שאתה נותן. אמליץ למלא מספר פוסטים גדול ככל האפשר ולהשקיע זמן רב בכתיבת הבלוגים. למה? מפני שפרסום זה לא עולה אגורה, וכאמור, לדעתי יוכיח את עצמו.

להלן כמה דוגמאות של בלוגים והאופן בו תפרסם את עצמך:

עליך לנחש ניחוש מושכל, לנסות לחשוב מה יכתוב הגולש אשר מחפש את השירות שלך. אילו מילים הוא יכתוב במנוע החיפוש "גוגל" כדי שאתה תופיע והוא יבחר בך עבור שירותי המנעולנות להם הוא זקוק.

לדוגמא, אם אתה מנעולן בירושלים, מילות החיפוש שהגולש עשוי לכתוב:
  • 1) פורץ מנעולים בירושלים
  • 2) פורץ מנעולים ירושלים.
  • 3) מנעולן בירושלים.
  • 4) מנעולן ירושלים.
  • 5) מתקן דלתות בירושלים.
  • 6) מתקן דלתות ירושלים.
  • 7) מחליף מנעולים בירושלים.
  • 8) מחליף מנעולים ירושלים.
  • 9) פורץ רכבים בירושלים.
  • 10) פורץ רכבים ירושלים.

זו דוגמא לעשר מילות חיפוש שחשוב מאוד שיופיעו בתוך הבלוג שלך. עליך לדאוג שכאשר יכתבו אחת ממילות החיפוש הללו, אתה תופיע ראשון או בין הראשונים ב"גוגל".

להלן שתי דוגמאות לפוסטים:

דוגמא א'

הכותרת: מנעולן בירושלים התקשרו 1800-80-20-20

שמי בועז פמסון. אני מנעולן המספק שירותי מנעולנות בירושלים והסביבה. אני מגיע תוך 10-20 דקות לקריאת שירות. אני נותן שירותי פתיחת דלתות, תיקון מנעולים, החלפת צילינדרים, פריצה לרכבים, שחזור מפתח במקרה של אובדן המפתח האחרון, פתיחת כספות, תיקון כספות והתקנת כספות בבית הלקוח ובמשרד. אני מספק תעודת אחריות על כל העבודות. אני מנעולן מוסמך עם תעודת מנעולן מורשה. השירות ניתן 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. אשמח לשרת אתכם, בועז פמסון.

דוגמא ב'

הכותרת: מנעולן רכב בירושלים 0549552222

כל שירותי המנעולנות לרכב. במידה ואיבדת את המפתח האחרון לרכב אשמח מאוד לסייע לך. השירות כולל את פתיחת הרכב ללא כל נזק, שחזור מפתחות מתוך המנעולים הקיימים ללא צורך להחליף מנעולים וסוויץ' לרכב, שינוי קוד המנעולים במידה ואנו חוששים שהמפתח שאבד יגיע לידיים לא נאמנות, שכפול שלט לאזעקה של הרכב או שחזור שלט במקרה של אובדן השלט האחרון ומפתחות חדשים כולל שכפול מפתחות נוספים (ספייר) לפי דרישת הלקוח. השירות ניתן 24 שעות ביממה, אני תמיד עונה לטלפון.

לקוח שיכתוב "מנעולן בירושלים" יקבל את הפוסט הראשון. הפוסט יופיע ב"גוגל" בתוצאות הכותרת עם הטלפון. הדבר החשוב ביותר, אפילו אם הלקוח לא "יקליק" על ההודעה, שהוא יראה את המספר שמופיע בכותרת ואולי יבחר להתקשר. עשית את שלך משום שהטלפון שלך צילצל

.

אם הלקוח יכתוב במנוע החיפוש: מנעולן לרכב בירושלים, יעלה הפוסט השני. אני מציע לכתוב כמה שיותר פוסטים. לפי הדוגמאות כאן תוכל למלא פוסטים רבים בקלי קלות בתחומים בהם מנעולנים נותנים שירות.

בנוסף, אמליץ להיכנס ל"יד 2", שם להיכנס לקטגוריית "רכב", ולבדוק ברשימת הרכבים מהאות א' ועד לאות ת' איזה סוגי רכבים קיימים. באות א' למשל יש את " Audi ". היכנס ל" Audi " למודל הראשון וכך התחל את הפוסט הראשון שלך:

הכותרת: מנעולן לרכב אאודי מודל איי אחת 0549552222

אני מנעולן שמספק שירותי מנעולנות לרכב ולבית באזור בירושלים והסביבה, אני מספק שירותי מנעולנות לרכב אאודי ולכל סוגי הרכבים האחרים... וכו'.

בפוסט הבא עבור למודל הבא של אאודי, לאחר מכן לרכב הבא אחרי אאודי וכך הלאה. מטרתך תהיה להיות בין התוצאות הראשונות שיימצאו ב"גוגל" כאשר לקוח יחפש המילים: מנעולן למאזדה 3 בירושלים (למשל). מיד יעלה הפוסט המתאים למילות חיפוש שהגולש כתב. אחרי שכתבת כ-1,000 פוסטים שכותרתם היא: מנעולן לרכב מהמודל הנ"ל, כתוב כ-1,000 פוסטים נוספים שהכותרת שלהם תהיה:

משכפל מפתחות לרכב אאודי... וכו'.

6. אתר אינטרנט חינם: יתרונות וחסרונות

בעיקרון אני ממליץ לפרסם בכל מקור פרסום חינמי וכדאי לפרסם בכל מקום אפשרי. המחשבה העומדת מאחורי תפיסה זו היא שצריך "לירות לכל הכיוונים" על מנת להשיג את מירב העבודות.

יחד עם זאת לקחת אתר אינטרנט חינמי, להשקיע בו ולעדכן בו תכנים, עשויה להיות עבודה ארוכת ימים, ארוכת שבועות ולפעמים אפילו חודשים. לעיתים קרובות האתר נופל או שהחברה שסיפקה את שירותי האינטרנט החינמיים עשויה לפשוט רגל בפתאומיות או מחליטה מסיבה כלשהי שהיא לא רוצה את האתר שלך והוא נעלם מהרשת אחרי עבודה רבה שהשקעת.

חיסרון נוסף של אתרים חינמיים - הם מלאי פרסומות של אחרים מהן מרוויחים בעלי האתר. כאשר נכנס מישהו לאתר החינמי שלך הוא צריך לעבור פרסומות רבות לפני שהוא מגיע אליך, מובן שזה לא אידיאלי לך או לצרכן.

במידה ותחליט לבנות אתר עם דומיין משלך בשלב מסויים, שדרך אגב אינו יקר (בין 100- 200 ₪ לשנה), כאשר תתחיל להעתיק את התכנים בהם השקעת זמן כה רב מן האתר החינמי, "גוגל" עשוי לזהות את התוכן הכפול כגניבת חומר מקורי, לכן לא יקדם את אתרך מחשש להעתקת חומר מאתר שהיה קיים.

מנימוקים אלו עצתי היא כזאת, מומלץ לכתוב בלוגים ופוסטים, אבל חשוב שיהיה לך אתר משלך עם דומיין שלך. כך אף אחד לא יכול לקבוע לך איך האתר שלך יקודם, מתי האתר יעלה או אילו פרסומות יופיעו באתר לפני שהלקוח יראה את התוכן שלך.

7. מגנטים על דלתות בבניינים

כדאי להדפיס מגנטים עם כל חומר הפרסום הרלוונטי ולהפיצם, מגנט על כל דלת כניסה בבניינים הקרובים למגוריך ובכל איזור בו אתה מעוניין לספק שירות.

תמיד ניתן להעזר באנשים שאתה מאמין בהם שיחלקו את המגנטים בעבורך. חברים טובים, ילדים, אחים ואחיות, סטודנטים בשכר, חשיבות השיווק היא חשיבות עליונה.

8. שיווק דרך חנויות חומרי בניין ושכפול מפתחות

היכנס לדפי זהב באינטרנט בעירך, הדפס את רשימת חנויות חומרי-הבניין ושכפול המפתחות באזורך. גש אליהם חנות-חנות בכדי להכיר אותם. הצג את עצמך ואת תעודת המנעולן שלך בפניהם. הצע להם שיתוף פעולה במידה והם אינם מנעולנים מקצועיים (רוב חנויות חומרי הבניין אינן מקצועיות בתחום המנעולנות), תוכל לבקש שייפנו אליך לקוחות שזקוקים לשירותי מנעולנות. לדוגמא, לקוח שרכש מהם צילינדר וזקוק להרכבה או כל שירות מנעולנות נוסף בביתו. השאר להם כרטיסי ביקור ועבור לחנות הבאה,

שיווק, שיווק, שיווק!

9. שיווק ישיר בטלפון

במידה שאינך עמוס עד מעל הראש, כדי להביא את העבודה אליך, הקדש זמן לטלמרקטינג בכל יום. התקשר מהבית או המשרד לעשרים אנשים הקרובים לשכונתך מבחינה גיאוגרפית והצג את שירותיך כמנעולן בצורה מנומסת. אם אתה חושש מגימגום, כתוב מראש את הדברים אותם אתה רוצה לומר ודקלם מתוך הכתוב

.

לדוגמא:

"שלום מדבר בועז פמסון , אני מציע שירותי מנעולנות בירושלים / העיר בה אתה נמצא. אני רוצה להציע את שירותי בהחלפת מנעולים בבית או במשרד, הרכבת כספת, שכפול מפתחות לרכב, שכפול שלטים לרכב ולשער חשמלי, תיקון שלטים, החלפת סוללות, האם אתם צריכים משהו מהשירותים הללו? מכיוון שהיום אני אהיה באזורכם".

10. מדבקה בחדרי מדרגות

אחת האפשרויות היעילות והזולות יחסית, היא להדפיס מדבקה (בגודל 25*20 ס"מ) ולכתוב בה את הפרטים שלכם. את המדבקות ניתן להדביק בכל חדר מדרגות באזור בו אתה מעוניין לספק שירות, בכל כניסה למעלית ובכל מקום שהעין צופה בו בעת המתנה. מומלץ במיוחד להדביק אותן במשרדים או מקומות בהם נמצאים אנשים רבים, כך החשיפה של הפרסום שלך רבה יותר. יותר אנשים יראו את המדבקה והסיכוי שחלק מהם יזדקקו לשירותיך עולים.

וכך מדפיסים מדבקה :
  • לחדר מדרגות שם (בצניעות).
  • שם המקצוע (לא בצניעות).
  • טלפון (בענק!).
  • שם המקצוע (לא בצניעות).
  • טלפון (בענק!).

    11. כרטיסי ביקור

    הדפס כרטיסי ביקור עם הפרטים הבאים:
  • שם ,כתובת ,טלפון
  • ניתן להוסיף: שירותי מנעולנות מתקדמים לבית ולרכב.
  • פריצה והחלפת מנעולים לכל סוגי הדלתות.
  • תיקון דלתות ומנעולים, שכפול מפתחות.
  • 24 שעות ביממה (אם אתה זמין).

    כמו כן, מומלץ להוסיף את אותם הפרטים באנגלית בצידו השני של הכרטיס. חלק את הכרטיס לכל מי שאתה פוגש.

    זכור: שיווק, שיווק, שיווק!

    12. שיווק ישיר מדלת לדלת

    אין דבר כזה "אין עבודה", יש דבר כזה שאתה עצלן ואינך משקיע מאמץ. כאשר תסיים ללמוד אצלי את מקצוע המנעולן ותישא את תעודת המנעולן בכיסך, אם תשב כמו "רכיכה" בבית, המיליונים לא יזרמו לכיסך מעצמם!

    על מנת להצליח צריך לעבוד, שיווק היא העבודה הראשונית והחשובה ביותר מכל המשימות שיש לנו בדרך.

    שיווק, שיווק, שיווק!

    עכשיו, אציע לך דרך שתכניס לך עבודה ב-100% וללא תירוצים.

    גש לבנייני המגורים הקרובים לביתך, דפוק על דלתם של הראשונים בבניין ושאל בנימוס:

    "סליחה, מי הוועד של הבניין?"

    גש לוועד הבניין, הצג את עצמך כך:

    "נעים מאוד, אני נציג עמותת המנעולנים (הצג תעודה ) ואני כאן על מנת לספק לך שירות בדיקת מנעולים חינם בכניסה לבניין ובבתי המגורים. אני אספק דוח של מצב המנעולים על מנת למנוע מצב שבו דלת תתקע או תתקלקל בקרוב. מכיוון שאני שכן קרוב ואין לי עלויות של נסיעה ודלק, אשמח לספק את הבדיקה כשירות חינם ".

    אין וועד שיתנגד לבדיקת תקינות ובטיחות ללא עלויות, אין לו צורך באסיפת הוועד על מנת להחליט מכיוון שההצעה שלך חינמית.

    מה שצריך לעניין אותך זה לא אם תקבל את העבודה של כניסת הבניין, אם המנעול תקין או לא, אלא, שלאחר בדיקת דלת הכניסה לבניין, תיגש לדיירים, שכן-שכן ותאמר לו שסיכמת עם וועד הבית על בדיקת תקינות דלתות הדיירים חינם.

    הסבר ,שזה יארך דקה אחת ולא תפריע, 95% מהדיירים יקבלו אותך בברכה.

    בעצם כניסתך לדירות ובדיקת דלתות הכניסה, דלתות החדרים ודלתות המקלחות בבניין, תסייע לך למצוא עבודה. ראשית, קיימת סבירות גבוהה שתמצא מנעול שדורש תיקון, דלת חורקת שצריכה כיוון.

    תמיד תמצא גברת שאם כבר הכירה אותך היא צריכה החלפת מנעול בבית אמא. תמיד תמצא אדון שצריך להחליף את המנעול במשרדו או במקום עבודתו. תמיד ימצא מי שיבקש ממך שכפול מפתחות לרכב ושלט לאזעקה של הרכב שאבדו.

    השאר מגנט על המקרר .

    כך התחלתי אני את דרכי כאשר לא הייתי מוכר בשום מקום ועוד לא היה לי תקציב לפרסום. מתוך עשרה ביקורי בית, בקלות, שניים-שלושה לקוחות ביקשו שירות ושילמו שכר הולם.

    אולי אתה חושב לעצמך עכשיו שזה מעייף לעלות מדרגות. ייתכן שאתה מתבייש וחושש שאתה עלול להסמיק או לגמגם, או אולי אתה חושב שאתה טיפה שמנמן או קירח ולכן אתה מעט מתבייש ?! שב בבית. אולי השכנים יבואו לדפוק אצלך...

    אז דע לך ,החששות שלך נכונים ,אתה באמת קצת מכוער , טיפה שמן והשיער שלך לא מה שהיה פעם ,לכן אני מציע לך להיות מנעולן ולא דוגמן ,גש דפוק בדלתות ,ביום הראשון שתבצע 2-3 התקנות ותרוויח 1000-1200 שקל מאותו היום, אתה תיגש כל יום לבניין נוסף .

    אין כל ספק שהאפקט הגדול ביותר מגיע מגוגל ממומן , ואני אשמח מאוד לבנות לך קמפיין גוגל בעירך אני רוצה שתעשה כסף, אתה תלמיד שלי, אתה בוגר הקורס שלי ואתה תעשה כסף על אפך וחמתך והרבה כסף!!!

    הכנס וקרא כיצד להיות מקום ראשון בגוגל
    בברכה והצלחה,

    בועז פמסון מייסד ומנהל פרויקט קורס מנעולן מקוון.

    המייל שלי bfemson1@gmail.com

    הצטרף אלינו לעבוד כמנעולן מקצועי

    התקשר עכשיו

    פמסון בועז 054-9552222

    * הערה: הדברים נכתבו בלשון זכר אך מיועדים לנשים וגברים כאחד.
  • צור קשרדלג על צור קשר

    צור קשר

    checked
    עבור לתוכן העמוד
    מנעולן בירושלים | פורץ מנעולים בירושלים